Przedmioty, które wykonuję określam, jako rękodzieło artystyczne. Chcąc doskonalić swój warsztat w poszukiwaniu nowych tematów, postanowiłam stworzyć bloga ze zbiorem zdjęć. Kiedy pierwszy raz wyszłam z aparatem na spacer zauważyłam, że patrzę na otaczającą mnie rzeczywistość w odmienny sposób. Zaczęłam zauważać kompozycje, podziały, tekstury, które tworzą natura i człowiek. Zdjęcia mogą być nieostre, dziwnie kadrowane, ciemne, ale jeżeli się tu znalazły to znaczy, ze coś mnie w nich zaintrygowało.

poniedziałek, 10 września 2012

18 - I Festiwal Land Art 2012

W zeszłym tygodniu w Opolu odbył się I Festiwal Land Art 2012. Zaproszeni zostali floryści, artyści do wykonania prac.Na stronie Festiwalu przedstawieni są uczestnicy i między nimi moja Magda.
Oto efekty tygodniowej pracy wszystkich uczestników.

Ciekawa praca z wykorzystaniem śmieci :)

Długi "korowy" wąż wykonany bez użycia gwoździ, sznurków itd

Jabłka

Ta praca podobno zajęła I miejsce, przez tydzień obserwowałam jaką konstrukcję trzeba było wykonać aby powstała taka rzeźba

Tą pracę nazwałam talerzyki :)

detal

A to jest fragment Mandali, która wykonała Magda i jej koleżanka Kasia. ciężko było sfotografować tą pracę, ale wyszła bardzo fajnie i podobała mi się :) 



dwa kręgi

a to moja ulubiona praca (po Mandali) porusza problem wyrobów przedmiotów ekologicznych i tak dla przykładu, aby wykonać jedno drzewo korowe, trzeba było zebrać korę z 7 drzew i chyba coś w tym jest.

praca wykorzystująca technikę wyplatania koszyków - takie jest moje zdanie


gniazdo

detal

Tytuły prac wymyśliłam sama i nie wiem czy taki był zamysł wykonawców. Trochę smutne, że prace te można było oglądać tylko w sobotę i niedzielę, Dzisiaj z samego rana wszystko było rozbierane :(

1 komentarz: